Využití metody Mystery Shopping ve vybraném podniku – Jiří Kalenský
Jiří Kalenský
Bakalářská práce
Využití metody Mystery Shopping ve vybraném podniku
Anotace:
Cílem bakalářské práce je pomocí metody Mystery Shopping zhodnotit kvalitu procesu poskytování služeb ve vybraných prodejnách společností DATART International a EURONICS ČR. Cílem je identifikovat v této oblasti nedostatky a navrhnout možná řešení těchto nedostatků. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce je popsán marketingový mix služeb, marketingový …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to use Mystery Shopping to evaluate the quality of service providing process in selected stores owned by DATART International company and EURONICS ČR company. The purpose of the thesis is to identify faults in this process and to suggest possible solutions of these shortcomings. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/k729m2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2017
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KALENSKÝ, Jiří. \textit{Využití metody Mystery Shopping ve vybraném podniku} [online]. Praha, 2017 [cit. 2022-05-17]. Dostupné z: https://theses.cz/id/k729m2/. Bakalářská práce. České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty).
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková -
Marketingový mix hotelu Kempa
Kateřina Hamplová -
Marketingový mix společnosti ASTORIE a.s. – vývoj a trendy
Markéta Humlíčková -
Marketingový mix vybrané destinace
Markéta Konečná -
Marketingový mix služeb společnosti NIKOLA TRANS s.r.o.
Romana Holbová