Benjamin Fistein

Diplomová práce

Designing a Communication Strategy for a Start- Up Company

Vytvoření komunikační strategie pro začínající firmu
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření kompletní komunikační strategie pro začínající firmu operující ve sféře B2B. Nejprve stanovuje teoretický podklad pro tvorbu marketingové strategie vycházející ze současné akademické literatury a na základě této teorie poskytne doporučení a důkladný návod k nastavení komunikační strategie pro firmu působící na trhu B2B. Motivací pro tuto práci byla reálná …více
Abstract:
This thesis outlines the fundamental theory of setting up a marketing communication strategy in a B2B start-up environment. The objective is to design a communication strategy for a start-up company from scratch, providing a detailed outline of the steps required and considerations to be included, based on the literature from the theoretical part. This thesis serves as a practical guide for the creation …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2015
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Miloslav Beňo

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48018