Marta Leão

Diplomová práce

The Use of Social Media in Restaurants: The Case of Lisbon

The Use of Social Media in Restaurants: The Case of Lisbon
Anotace:
This thesis aims at finding the best practices for implementing an effective social media marketing strategy for small to medium size restaurants, which potential barriers can arise, and which performance measures should be used to identify the influence of social media marketing actions on the business. The author conducted 12 in-depth interviews with restaurant managers, social media experts working …více
Abstract:
This thesis aims at finding the best practices for implementing an effective social media marketing strategy for small to medium size restaurants, which potential barriers can arise, and which performance measures should be used to identify the influence of social media marketing actions on the business. The author conducted 12 in-depth interviews with restaurant managers, social media experts working …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89886

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
International Management