Ondřej ŠMÍD
Bachelor's thesis
Relikty starých cest na Krnovsku
Historical road relics in the Krnov region
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zabývá mapováním výskytu reliktu starých cest na Krnovsku. První část práce se zabývá charakteristikou zájmového území a historickým vývojem území. V druhé důležitější části se autor zabývá výsledky z terénního šetření, které jsou doložené fotodokumentací.Abstract:
This bachelor thesis deals with the mapping of the occurrence of the relics of old ways in the Krnov region. The first part deals with the characteristics of the area of interest and the historical development of the territory. In the second most important part, the author deals with the results from the field survey, which are documented by photographic documentation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Aleš Létal, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠMÍD, Ondřej. Relikty starých cest na Krnovsku. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Geography / Regional Geography
Theses on a related topic
-
Relikty starých cest na Orlickoústecku
Kateřina ŠTRUPOVÁ -
Relikty starých cest a antropogenní tvary reliéfu v oblasti Terezského údolí
Jana HRABALOVÁ -
Relikty starých cest v oblasti Oderských vrchů
Eva HLAVAČKOVÁ -
Relikty starých cest v oblasti Němčice nad Hanou
Pavel KŘEPELKA -
Sakrální stavby a relikty starých cest v regionu Vysokomýtska
Jana KREMLOVÁ -
Proč mapy lžou
Jiří Hrbáč -
Využití starých map ve výuce historie
Markéta CHALUPOVÁ -
Historie a současnost rybníkářství Pernštejnské rybniční soustavy
Jakub Forbelský
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights