Hodnocení efektivnosti motivačních programů a spotřebitelských soutěží v marketingu – Ing. Kamila Sýkorová
Ing. Kamila Sýkorová
Master's thesis
Hodnocení efektivnosti motivačních programů a spotřebitelských soutěží v marketingu
Effectivity evaluation of motivation programs and consumer contests in marketing
Abstract:
V této práci se zabývám využitím marketingových soutěží v marketingovém mixu a vhodnou volbou soutěžního principu, aby byl v souladu se zákonem a zároveň efektivní formou podpory prodeje. Soutěž je aplikována ve společnosti, která využívá přímý prodej a MLM. Při návrhu vhodného principu vycházím ze situační analýzy historických dat o průběhu několika typů soutěží a hodnocení KPI. Pro dodržení stanoveného …moreAbstract:
I focus on using marketing contests in marketing mix and proper effective principles of marketing contests in accordance with law. Marketing contest is applied in a company using direct selling and MLM. My proposal of the proper marketing contest principle is based on historical data analysis and KPI results. I show a ROI calculation to keep the set budget. My goal is to evaluate the influence of the …moreKeywords
Marketingová komunikace podpora prodeje přímý marketing přímý prodej multi-level marketing nové trendy v marketingové komunikaci interaktivní marketing marketingová soutěž soutěžní principy ROI (Return On Investment) efektivita. Marketing communication sales support direct marketing direct sales new trends in marketing communication interactive marketing marketing contest contest mechanisms efficiency.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tp8az/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2009
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SÝKOROVÁ, Kamila. \textit{Hodnocení efektivnosti motivačních programů a spotřebitelských soutěží v marketingu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/k78zs2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda