Ing. Kamila Sýkorová

Diplomová práce

Hodnocení efektivnosti motivačních programů a spotřebitelských soutěží v marketingu

Effectivity evaluation of motivation programs and consumer contests in marketing
Anotace:
V této práci se zabývám využitím marketingových soutěží v marketingovém mixu a vhodnou volbou soutěžního principu, aby byl v souladu se zákonem a zároveň efektivní formou podpory prodeje. Soutěž je aplikována ve společnosti, která využívá přímý prodej a MLM. Při návrhu vhodného principu vycházím ze situační analýzy historických dat o průběhu několika typů soutěží a hodnocení KPI. Pro dodržení stanoveného …více
Abstract:
I focus on using marketing contests in marketing mix and proper effective principles of marketing contests in accordance with law. Marketing contest is applied in a company using direct selling and MLM. My proposal of the proper marketing contest principle is based on historical data analysis and KPI results. I show a ROI calculation to keep the set budget. My goal is to evaluate the influence of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance