Faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu potravin (případ okázalých potravin a potravin běžné spotřeby) – Pavel Kamarýt
Pavel Kamarýt
Diplomová práce
Faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu potravin (případ okázalých potravin a potravin běžné spotřeby)
Factors influencing consumers food shopping behaviour (the case of luxurious foods and foods of everyday use)
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje tématu faktorů ovlivňujících spotřebitele při nákupu potravin. V této konkrétní práci se jedná o formu případové studie, která má za cíl posoudit a porovnat rozdíl mezi potravinami okázalými či luxusními a potravinami běžné denní spotřeby. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, jejichž východiska jsou v závěru práce konfrontována, včetně předchozích výzkumů …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of factors influencing consumer´s shopping behaviour. In this particular work, it is a form of case study, which aims to assess and compare the difference between ostentatious or luxurious foods and foods of everyday use. The work is divided into theoretical and practical part, the starting points of which are confronted at the end of the work, including previous …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Michal Lošťák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAMARÝT, Pavel. \textit{Faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu potravin (případ okázalých potravin a potravin běžné spotřeby)}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/k79s65/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Grow, share or buy? Understanding the diverse food economies of urban gardeners
Lucie Sovová -
Dopady pandemie Covid-19 na spotřebitelské chování na trhu pet foods
Veronika Gabíková -
Spotřebitelské chování na trhu pet foods
Karolína Fajtová
Název
Vložil
Vloženo
Práva