Hodnocení bank z hlediska přístupu ke klientům – Martin Kreisinger
Martin Kreisinger
Bachelor's thesis
Hodnocení bank z hlediska přístupu ke klientům
Evaluation of banks based on their approach to the clients
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá hodnocením bank z hlediska přístupu ke klientům. Průzkum byl proveden využitím výzkumné techniky mystery shopping na 19ti pobočkách 5ti vybraných bank v České republice v regionu Hradce Králové a Pardubic. Na základě teoretických podkladů v práci uvedených je sestaven záznamový arch, na jehož základě probíhá vyhodnocení jednotlivých poboček bank. Po vyhodnocení výzkumu a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 8. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB1251
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2010
- Supervisor: Jaroslava Dittrichová
- Reader: Jaroslav Kovárník
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KREISINGER, Martin. \textit{Hodnocení bank z hlediska přístupu ke klientům}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, UHK, Fakulta informatiky a managementu. 2010. Available from: https://theses.cz/id/k7ox6s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Liquidity management of commercial banks operating in Poland
Natalia Majkútová -
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Jana Miklášová -
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Jiří Cieluch -
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Michaela Drlíková -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova -
Řízení vztahu se zákazníky – zákaznický servis
Miroslav Mareš