Bc. Pavlína Koucká, DiS.

Diplomová práce

Divadlo F. X. Šaldy: analýza prostředí a marketingu divadla s návrhovou částí zaměřenou na mladé diváky

The F. X. Šalda theatre: analysis of the theatre’s environment and marketing with suggested changes aimed at attracting younger attendees
Anotace:
Práce navrhuje možnosti zlepšení marketingu Divadla F. X. Šaldy v Liberci s cílem zvýšení návštěvnosti instituce. Zaměřuje se především na mladé diváky, u kterých se předpokládá menší zájem o tento typ kultury. Řeší zejména nové možnosti přilákání potenciálních diváků a jejich následné udržení. Návrhy vycházejí z komplexní analýzy vnějšího a vnitřního prostředí divadla. Práce využívá marketingové metody …více
Abstract:
The study suggests new marketing techniques for the F. X. Šalda theatre to increase attendance. It aims specifically at the younger generation of potential theatre-goers, who are less interested in this type of entertainment. In particular, it tries to find new means of attracting potential attendees and retaining them afterwards. The suggestions result from the complex research of all aspects of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Veronika Valentová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře