Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby – Bc. Veronika Příplatová
Bc. Veronika Příplatová
Diplomová práce
Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby
The process of deciding on the purchase of consumer long-life products
Anotace:
Tématem diplomové práce je proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby. Popisuje detailně jednotlivá stádia rozhodování. Konkrétně se pak zaměřuje na rozhodování zákazníků při pořízení nemovitosti, především dřevostavby. Jednotlivá stádia rozhodování nelze při nákupu produktů dlouhodobé spotřeby opominout. Jednotlivé postupy se musí dodržovat také při koupi dřevostavby. Jedním z cílů práce …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is the process of deciding on the purchase of consumer long-life products. It describes in detail the stages of decision making. In particular, it focuses on the customers´ decision-making in the purchase of real estate, especially wooden buildings. The customer´s decision process has its own procedures that could not be ignored when buying long-term products. Individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a8fjm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Emoce a jejich vliv na kupní rozhodování spotřebitele
Daria Mudarisova -
Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby
Jakub Prskavec -
Proces rozhodování o nákupu předmětů dlouhodobé spotřeby
Daria Meledina -
Proces rozhodování o nákupu předmětů dlouhodobé spotřeby
Kateřina Hrdonková -
Proces rozhodování při nákupu osobního automobilu Mercedes-Benz
Anna Preclíková -
Rodina jako faktor rozhodování nákupního chování
Martin Vršecký -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Influencer a jeho vliv na nákupní chování
Renata Jandová