Bc. Patrik Beránek

Diplomová práce

Analýza softwaru pro projektové řízení v marketingových komunikacích

Analysis of Software For Project Management in Marketing Communications
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výběrem vhodného softwaru, pomocí kterého by profesionálové na volné noze v oboru marketingových komunikacích mohli efektivně řídit své projekty. Teoretická část se věnuje základům problematiky. Vysvětluje důležité pojmy, metody a přístupy. Popisuje základní funkce dostupné u softwaru pro řízení projektů. Dále se zabývá popisem cílové skupiny pro pochopení organizace její …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the selection of suitable software, by which freelance professionals in marketing communications could effectively manage their projects. The theoretical part deals with the basics of the problem. It explains important concepts, methods and approaches. It also describes the basic features available in project management software. It also deals with the description of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Eva Šviráková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Beránek, Patrik. Analýza softwaru pro projektové řízení v marketingových komunikacích. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe