Propagace brněnské kultury se zaměřením na zahraniční návštěvníky – MgA. Lenka Barvínková
MgA. Lenka Barvínková
Master's thesis
Propagace brněnské kultury se zaměřením na zahraniční návštěvníky
Promotion of Brno culture focused on foreign visitors
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2012
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/h1e59/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2012
- Vedúci: doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Ivan Hálek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/h1e59/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of TheatreMaster programme / odbor:
Dramatic Arts / Theatre Management focusing on Production
Práce na příbuzné téma
-
Marketing kultury
Andrea Kodešová -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová -
Marketing festivalů klasické hudby a vliv cestovního ruchu v místě konání
Anna Poborská