Propagace brněnské kultury se zaměřením na zahraniční návštěvníky – MgA. Lenka Barvínková
MgA. Lenka Barvínková
Diplomová práce
Propagace brněnské kultury se zaměřením na zahraniční návštěvníky
Promotion of Brno culture focused on foreign visitors
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2012
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/h1e59/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2012
- Vedoucí: doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Ivan Hálek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/h1e59/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na Producenství
Práce na příbuzné téma
-
Marketing kultury
Andrea Kodešová -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová -
Marketing festivalů klasické hudby a vliv cestovního ruchu v místě konání
Anna Poborská