Koncept komunitní školy jako možná podpora celoživotního učení – Mgr. Helena Hamříková
Mgr. Helena Hamříková
Bakalářská práce
Koncept komunitní školy jako možná podpora celoživotního učení
The Concept of Community school as potential support of Lifelong learning
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje vytyčení pojmů celoživotní učení, komunitní škola a komunitní vzdělávání. Na základě jejich charakteristik se snaží zjistit, zda koncept komunitní školy může přispívat k naplňování myšlenky celoživotního učení. Vysvětluje důležitost celoživotního učení a informuje o současném stavu komunitních škol v České republice, aby mohla nalézt styčné plochy celoživotního učení a komunitního …víceAbstract:
The theme of this Bachelor`s thesis is to set the concepts community school and lifelong learning/education. It tries to find out on this fundamental characteristics if the concept of community school can support to lifelong learning/education. It explains the importance of lifelong learning/education and it informs about the state of community schools in Czech republic at present to find the common …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cy6rj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
- Vedoucí: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání seniorů: případová studie vzdělávacího kurzu Školička internetu pro seniory I
Klára Němcová -
The financial and Technical States of Community Schools in Myanmar and Thai-Myanmar Border
Ywet Wai Aung -
Komunitní vzdělávání - ověření koncepce komunitní školy s důrazem na možnosti přeměny školy na společenské, kulturní a vzdělávací centrum obce
Hana Knapová -
Přírodní a komunitní zahrada pro primární vzdělávání ve 21. století
Jarmila Divišová