POPTÁVKA UCHAZEČŮ PO STUDIU OBORU REKREOLOGIE NA FTK UP V OLOMOUCI – Jan MARCANÍK
Jan MARCANÍK
Master's thesis
POPTÁVKA UCHAZEČŮ PO STUDIU OBORU REKREOLOGIE NA FTK UP V OLOMOUCI
Applicants demand after study of Leisure and Outdoor Studies at the Faculty of Physical Culture, Palacky University in Olomouc
Abstract:
Práce se zabývá problémem dlouhodobé stagnace až snižování poptávky po studiu na FTK UP, zvláště pak poptávky po oboru rekreologie. Příčiny jsou různé ? rozšíření nabídky ve vysokém školství a tedy sílící a početnější konkurence, úbytek maturantů vlivem populačních změn, stejně jako nedostatečné marketingové řízení celé FTK UP a jejích jednotlivých kateder. Jaké je řešení? Adaptace na stávající podmínky …moreAbstract:
This master thesis deals with the problem of long-term stagnation or even the decline in demand for studies at the Faculty of Physical Culture, Palacky University in Olomouc; especially the demand after the study of Leisure and Outdoor Studies. The causes are varied ? extended offer in higher education and thus increasing and larger competition; decrease of high school graduates due to population changes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011
Identifier:
158105
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Bartková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARCANÍK, Jan. \textit{POPTÁVKA UCHAZEČŮ PO STUDIU OBORU REKREOLOGIE NA FTK UP V OLOMOUCI}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Physical Culture. 2011. Available from: https://theses.cz/id/k82r42/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MARCANÍK, Jan. POPTÁVKA UCHAZEČŮ PO STUDIU OBORU REKREOLOGIE NA FTK UP V OLOMOUCI. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureMaster programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology
Theses on a related topic
-
Marketing a konkurenční výhody firmy Rojana, s.r.o.
Jiří VOLOCH -
Vývojové prostředí pro snadnou tvorbu webových aplikací
Jiří Staniševský -
Rozšíření cílové skupiny environmentálně zaměřené firmy Vaše Dedra s.r.o. skrze komunikaci CSR
Sandra Runkasová -
Návrhy aktivit na omlazení cílové skupiny značky Emco Mysli na zdraví
Jana Blažková -
Komunikační plán hotelu Adamantino, a. s. zaměřený na vybrané cílové skupiny
Lenka Grmanová -
Segmentace silnic z jednopohledových obrázků
Nguyen Cong Thuan -
Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci
Miloš Šolc
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights