POPTÁVKA UCHAZEČŮ PO STUDIU OBORU REKREOLOGIE NA FTK UP V OLOMOUCI – Jan MARCANÍK
Jan MARCANÍK
Diplomová práce
POPTÁVKA UCHAZEČŮ PO STUDIU OBORU REKREOLOGIE NA FTK UP V OLOMOUCI
Applicants demand after study of Leisure and Outdoor Studies at the Faculty of Physical Culture, Palacky University in Olomouc
Anotace:
Práce se zabývá problémem dlouhodobé stagnace až snižování poptávky po studiu na FTK UP, zvláště pak poptávky po oboru rekreologie. Příčiny jsou různé ? rozšíření nabídky ve vysokém školství a tedy sílící a početnější konkurence, úbytek maturantů vlivem populačních změn, stejně jako nedostatečné marketingové řízení celé FTK UP a jejích jednotlivých kateder. Jaké je řešení? Adaptace na stávající podmínky …víceAbstract:
This master thesis deals with the problem of long-term stagnation or even the decline in demand for studies at the Faculty of Physical Culture, Palacky University in Olomouc; especially the demand after the study of Leisure and Outdoor Studies. The causes are varied ? extended offer in higher education and thus increasing and larger competition; decrease of high school graduates due to population changes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
158105
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Bartková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARCANÍK, Jan. POPTÁVKA UCHAZEČŮ PO STUDIU OBORU REKREOLOGIE NA FTK UP V OLOMOUCI. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a konkurenční výhody firmy Rojana, s.r.o.
Jiří VOLOCH -
Vývojové prostředí pro snadnou tvorbu webových aplikací
Jiří Staniševský -
Rozšíření cílové skupiny environmentálně zaměřené firmy Vaše Dedra s.r.o. skrze komunikaci CSR
Sandra Runkasová -
Návrhy aktivit na omlazení cílové skupiny značky Emco Mysli na zdraví
Jana Blažková -
Komunikační plán hotelu Adamantino, a. s. zaměřený na vybrané cílové skupiny
Lenka Grmanová -
Segmentace silnic z jednopohledových obrázků
Nguyen Cong Thuan -
Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci
Miloš Šolc
Název
Vložil
Vloženo
Práva