Komunikace nehmotného kulturního dědictví-taneční domy v Čadci – Bc. Mária MAHÚTOVÁ
Bc. Mária MAHÚTOVÁ
Master's thesis
Komunikace nehmotného kulturního dědictví-taneční domy v Čadci
Communication of Intangible Cultural Heritage-Dance Houses in Čadca
Abstract:
Diplomová práca rozoberá problematiku marketingovej komunikácie tanečných domov na Slovensku a ponúka ukážku komunikačnej stratégie použitej na vzorke tanečných domov v meste Čadca. Prvá časť diplomovej práce predstavuje teoretické základy k následnému rozpracovaniu témy marketingovej komunikácie nehmotného kultúrneho dedičstva. Nasledujúca, praktická, časť konkrétne charakterizuje tanečné domy, analyzuje …moreAbstract:
This Master Thesis discusses the subject of marketing communication used by the dance-houses (folk dance events) in Slovakia. This thesis also describes an example of a commu-nication strategy used for the dance-houses organized in the town of Čadca, Slovakia. The first part of this Master Thesis introduces the theoretical basis for a discussion of the sub-ject of marketing communication of intangible …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Accessible from:: 18. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAHÚTOVÁ, Mária. \textit{Komunikace nehmotného kulturního dědictví-taneční domy v Čadci}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/k87i4s/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MAHÚTOVÁ, Mária. Komunikace nehmotného kulturního dědictví-taneční domy v Čadci. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda