Žáci s poruchami chování ve výchovném ústavu – Bc. Olga Bartuňková
Bc. Olga Bartuňková
Bachelor's thesis
Žáci s poruchami chování ve výchovném ústavu
Pupils with trouble of behaviour at educational institution
Abstract:
Bartuňková, Olga: Žáci s poruchami chování ve výchovném ústavu. Brno: MU 2009, s. 60. Bakalářská práce se zabývá problematikou žáků s poruchami emocí a chování s nařízenou nebo uloženou ochrannou výchovou, kteří jsou umístěni ve výchovném ústavu. Informuje o možnosti edukace žáků v tomto zařízení a rozsahu možností mimoškolní činnosti. Uvedené kasuistiky žákyň zvýrazňují příčiny poruch chování - vývojové …moreAbstract:
Bartuňková, Olga: Pupils with behavioural disorders at an educational institute. Brno: MU 2009, p. 60. The Bachelor’s Dissertation deals with the issues of pupils with emotional and behavioural disorders to whom protective education was ordered or on whom it was imposed and who are placed in an educational institute. It informs about a possibility of education of pupils at such an institute and about …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ydt8l/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2009
- Supervisor: PhDr. Alena Šafrová
- Reader: Mgr. Pavlína Cpinová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Education - Vocational Training
Theses on a related topic
-
Specifika problémů v chování jedinců v Dětském domově
Renata Holcová -
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová -
Dítě s problémy v chování v předškolním vzdělávání
Adéla BERBROVÁ -
Rozvoj sociálních dovedností u žáka s problémy v chování na běžné základní škole
Eliška Matoulková -
Etiketování žáků s problémy v chování v běžné základní škole
Irena Floriánová -
Principy inkluzivního vzdělávání v pojetí Montessori pedagogiky se zaměřením na žáky s problémy v chování
Jana Vlachová -
Komparace postojů ke školnímu vzdělávání dětí žijících v dětském domově a dětí žijících v rodině
Kateřina EHLOVÁ -
Zájmová činnost dětí předškolního věku prostřednictvím metod dramatické výchovy
Claudie Prudká