Ing. Jaromír Kadeřábek

Bakalářská práce

Uplatnění komunikačního mixu na B2B trhu

Application of the communication mix on B2B market
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat a navrhnout inovaci firemní strategie v oblasti propagace, zlepšit komunikaci firmy a její image u odběratelů a tím přispět ke zvýšení obratu firmy. Teoretická část se zabývá charakteristikou B2B trhu a jeho představením, seznamuje s komunikačním mixem a jeho jednotlivými nástroji. Praktická část práce je zaměřena na konkrétní firmu a představení jejího komunikačního …více
Abstract:
The aim of my thesis is to analyze and propose an innovation of corporate strategy in the area of promotion in order to improve the company communication and its image among its customers and thus contribute to increased company turnover. In the theoretical part we find the characteristics of the B2B market and its introduction. It includes introduction to the communication mix and its individual tools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace