Bc. Elena Stupnikova

Bakalářská práce

Advertisement - new phenomenon of communication

Advertisement - new phenomenon of communication
Anotace:
This work is intended to describe and present a brief overview of advertising development in the global context as well as to show the meaning and the purpose of occurring of advertising. Acquiring basic knowledge of the strategies, techniques stages and types of advertising, I investigated case studies of two big companies from completely different countries- representatives from Israel and Belarus …více
Abstract:
This work is intended to describe and present a brief overview of advertising development in the global context as well as to show the meaning and the purpose of occurring of advertising. Acquiring basic knowledge of the strategies, techniques stages and types of advertising, I investigated case studies of two big companies from completely different countries- representatives from Israel and Belarus …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
  • Oponent: Mgr. Linda Kozáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication