Lucie ADAMCOVÁ

Bakalářská práce

Efektivita protikuřáckých marketingových kampaní

Efficiency of anti-tobacco marketing campaigns
Anotace:
Práce se zabývá efektivitou protikuřáckých marketingových kampaní v České republice, konkrétně varovnými nápisy na obalech tabákových výrobků. K tomuto cíli bylo využito vlastní dotazníkové šetření, které prokázalo, že tyto nápisy nejsou efektivní, jelikož téměř nikoho neodrazují od kouření. Možným přínosem v této problematice by mohly být fotografie následků kouření na zdraví člověka umístěné na obalech …více
Abstract:
This work focuses on efficiency of anti-tobacco marketing campaings in the Czech Republic, specifically on warning signs on tobacco packaging. Own survey was used to determine the efficiency. It proves that these signs are inefficient, because they don´t discourage almost no one from smoking. Photographs of the consequences of smoking placed on the packaging of tobacco products could bring possible …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ADAMCOVÁ, Lucie. Efektivita protikuřáckých marketingových kampaní. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing