Pavel Pek

Bakalářská práce

Porovnání a analýza populárních herních enginů Unity a Godot

Comparison and Analysis of Popular Game Engines Unity and Godot
Anotace:
Průmysl spojený s tvorbou videoher se vyvíjí obrovským tempem. Láká proto čím dál tím více spotřebitelů a pochopitelně také tvůrců. K vývoji her jsou typicky využívány softwarové frameworky, zvané herní enginy, kterých dnes existuje celá řada. Primárním cílem této práce je porovnání enginů Unity a Godot především skrze implementaci totožné jednoduché hry na obou z nich. Před praktickou částí tato práce …více
Abstract:
The video gaming industry grows at a rapid pace. That is why it attracts more and more consumers and naturally more creators as well. For game development, creators use software frameworks labeled as game engines, and nowadays there is plenty of them. The primary goal of this thesis is the comparison of two game engines - Unity and Godot. The goal is carried out by the implementation of the identical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
  • Vedoucí: Jan Černý
  • Oponent: Filip Štorek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83333

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika