Činnosti třídního učitele v současných podmínkách českého školství – Mgr. Jana Krátká, Ph.D.
Mgr. Jana Krátká, Ph.D.
Disertační práce
Činnosti třídního učitele v současných podmínkách českého školství
Form Teacher Activities in Contemporary Czech Educational System
Anotace:
Třídní učitel je koordinačním a integračním činitelem s řadou závažných výchovných úkolů ve vztahu k žákům své třídy, k jejich rodičům, k ostatním učitelům školy, k jejímu vedení a za jistých okolností také k širší veřejnosti. V této souvislosti se stává třídní učitel výchovným subjektem, který disponuje značnými možnostmi pro ovlivňování zdravého duševního, tělesného a sociálního vývoje jednotlivých …víceAbstract:
Form teacher is a coordinating and integrating factor with a number of important educational tasks in his or her relationship to his/her pupils, their parents, to other teachers of school, to school s management and least but not least to those who represent broader public. From this point of view a form teacher becomes an educational subject who is entitled to great possibilites as how to influence …víceKlíčová slova
třídní učitel činnosti třídního učitele kompetence třídního učitele reflexe a sebereflexe třídního učitele role a funkce třídního učitele typologie osobnosti třídního učitele kvantitativní výzkum význam funkce třídního učitele náročnost funkce třídního učitele podmínky pro práci třídního učitele
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vodev/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 7. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Reflexe a sebereflexe učitelů tělesné výchovy
Ondřej Černý -
Význam reflexe a sebereflexe v profesní roli
Romana Vítová -
Vztah mezi učitelem a žákem na 2. st. ZŠ a nižším stupni víceletého gymnázia z pohledu vnímání sebe samého a jejich vzájemné interakce
Kamila SRBOVÁ -
Zkušenosti začínajících učitelů s reflexí a vedením výuky na Přešticku a Domažlicku.
Ivana RADOVÁ -
Postavení, reflexe a sebereflexe vybrané národnosti v Česku (aneb Číňané v Čechách - kulturní odlišnosti a integrace)
Zuzana Vedralová -
Metody reflexe a sebereflexe v učitelské praxi na školách se zdravotnickým zaměřením
Martina HOLOUBKOVÁ -
Osobnost třídního učitele v teorii a v praxi: třídní učitel očima žáků na 2. stupni základní školy
Tomáš Stuchlik -
Vliv osobnosti učitele na klima školní třídy
Klára ŠKRABALOVÁ