Learning styles and strategies in one-to-one remedial English language classes – Bc. Šárka Bučková
Bc. Šárka Bučková
Diplomová práce
Learning styles and strategies in one-to-one remedial English language classes
Learning styles and strategies in one-to-one remedial English language classes
Anotace:
Diplomová práce „Učební styly a strategie v individuálních doučovacích hodinách angličtiny“ zdůrazňuje nutnost přihlédnutí k individuálním učebním stylům jednotlivých žáků ve výuce angličtiny a volby vhodných učebních strategií odpovídajících těmto stylům. Cílem mé diplomové práce je zkoumání učebních stylů žáka, zkoumání rozvoje odpovídajících učebních strategií a jejich využití jak při učení se ve …víceAbstract:
The diploma thesis “Learning Styles and Strategies in One-to-One Remedial English Language Classes” emphasizes the necessity of considering individual learning styles of particular learners in English classes and the choice of suitable learning strategies conforming to the styles. The objective of my diploma thesis is the investigation of students’ learning styles, the exploration of the development …víceKeywords
Key words auditive auditory concrete-sequential deductive extraverted global identification inductive introverted kinesthetic learning strategy learning style oral particular random-intuitive read remedial self-evaluation visual write Klíčová slova auditivní čtení deduktivní extrovertní globální identifikace induktivní introvertní kinestetický sluchový konkrétně sekvenční náhodně intuitivní nápravný partikulární psát sebehodnocení učební strategie učební styl ústní vizuální
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pk86n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení slovní zásoby z pohledu studentů anglického jazyka
Barbora HANZLOVSKÁ -
Strategie motivace žáků středních škol k autoregulovanému učení v závislosti na jejich motivačním typu
Miloslav ŠTEFAN -
The Mutual Influence of an Adult Learner and a Beginning Tutor in One-to-One Classes: a Case Study Based on Learning Style Preferences
Zuzana Habrovanská