Jakub Drocár

Master's thesis

Virální marketing

Viral marketing

Abstract:
Práce má za cíl zmapovat oblast virálního marketingu především z pohledu výrobce obsahu.
Abstract:
This thesis maps curvent state of viral marketing, especially from contents producer view.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 9. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 10. 2011
  • Supervisor: Petr Malina
  • Reader: Petr Sládeček

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a);
In the license agreement the author has granted the following: b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof;

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 22. 2. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Filmová a televizní fakulta AMU

Master programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.