Jakub Drocár
Master's thesis
Virální marketing
Viral marketing
Abstract:
Práce má za cíl zmapovat oblast virálního marketingu především z pohledu výrobce obsahu.Abstract:
This thesis maps curvent state of viral marketing, especially from contents producer view.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 9. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/6986
Thesis defence
- Date of defence: 10. 10. 2011
- Supervisor: Petr Malina
- Reader: Petr Sládeček
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a); In the license agreement the author has granted the following: b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof;
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 2. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakulta AMUMaster programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.