Využití principů snoezelen ve speciální pedagogice – Zuzana Bohuslavová
Zuzana Bohuslavová
Bakalářská práce
Využití principů snoezelen ve speciální pedagogice
Name of the bachelor thesis: The usage principles of Snoezelen in Special Needs Pedagogy
Anotace:
Bakalářská práce objasňuje metodu Snoezelen a principy na kterých je postavena. Též představuje jednotlivá pojetí a možnosti využití multisenzorického prostředí, všeobecně na poli speciální pedagogiky. Nastiňuje prvopočátky metody, její rozšíření a podobu za hranicemi naší země. Přibližuje praktikované metody, formy, vlastnosti a charakter místností. V poslední části seznamuje s možnostmi využití efektů …víceAbstract:
The Bachelor Degree Thesis clarifies Snoezelen and its principles both the theoretical and the practical aspects. The work represents different conceptions of this method and the posibility of using the multisensorial enviroment in Special Education. The Bachelor Thesis is concerned with the beginnings of this concept and deals its character in abroad. The practical methods, forms of Snoezelen rooms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB471
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2010
- Vedoucí: Tibor Vojtko
- Oponent: Miroslava Javorská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Sociálně výchovná péče o smyslově postižené
Práce na příbuzné téma
-
Navigation of Mobile Robots in Unknown Environments Using Range Measurements
Ondřej Jež -
Využití konceptu Snoezelen u žáků s poruchou autistického spektra na ZŠ speciální
Lea PAPE -
Využití multisenzorické místnosti při péči o osoby s těžkým mentálním postižením
Veronika ŽIDKOVÁ -
Podmínky vzdělávání v základní škole speciální
Lucie PLATKOVÁ -
Faktory ovlivňující úspěšnost integrace žáků se zrakovým postižením
Markéta Malá -
Podmínky vzdělávání dětí s těžkým zrakovým postižením v mateřské škole
Barbora GRYGERKOVÁ -
Raná péče u dětí se zrakovým postižením
Veronika Myšulková -
Integrace studentů se zrakovým postižením a jejich sociální kompetence
Zdeňka Musilová