Využití principů snoezelen ve speciální pedagogice – Zuzana Bohuslavová
Zuzana Bohuslavová
Bachelor's thesis
Využití principů snoezelen ve speciální pedagogice
Name of the bachelor thesis: The usage principles of Snoezelen in Special Needs Pedagogy
Abstract:
Bakalářská práce objasňuje metodu Snoezelen a principy na kterých je postavena. Též představuje jednotlivá pojetí a možnosti využití multisenzorického prostředí, všeobecně na poli speciální pedagogiky. Nastiňuje prvopočátky metody, její rozšíření a podobu za hranicemi naší země. Přibližuje praktikované metody, formy, vlastnosti a charakter místností. V poslední části seznamuje s možnostmi využití efektů …moreAbstract:
The Bachelor Degree Thesis clarifies Snoezelen and its principles both the theoretical and the practical aspects. The work represents different conceptions of this method and the posibility of using the multisensorial enviroment in Special Education. The Bachelor Thesis is concerned with the beginnings of this concept and deals its character in abroad. The practical methods, forms of Snoezelen rooms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB471
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2010
- Supervisor: Tibor Vojtko
- Reader: Miroslava Javorská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOHUSLAVOVÁ, Zuzana. \textit{Využití principů snoezelen ve speciální pedagogice}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, UHK, Pedagogická fakulta. 2010. Available from: https://theses.cz/id/k90q65/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaBachelor programme / field:
Speciální pedagogika / Sociálně výchovná péče o smyslově postižené
Theses on a related topic
-
Navigation of Mobile Robots in Unknown Environments Using Range Measurements
Ondřej Jež -
Využití konceptu Snoezelen u žáků s poruchou autistického spektra na ZŠ speciální
Lea PAPE -
Využití multisenzorické místnosti při péči o osoby s těžkým mentálním postižením
Veronika ŽIDKOVÁ -
Faktory ovlivňující úspěšnost integrace žáků se zrakovým postižením
Markéta Malá -
Podmínky vzdělávání dětí s těžkým zrakovým postižením v mateřské škole
Barbora GRYGERKOVÁ -
Raná péče u dětí se zrakovým postižením
Veronika Myšulková -
Integrace studentů se zrakovým postižením a jejich sociální kompetence
Zdeňka Musilová -
Posilování sociálních a pracovních kompetencí osob se zrakovým postižením
Klára Zelinková