Získávání dat o vztahu uživatelů k obchodním značkám ze sociálních sítí – Bc. Václav Juchelka
Bc. Václav Juchelka
Bakalářská práce
Získávání dat o vztahu uživatelů k obchodním značkám ze sociálních sítí
Gathering data on the relationship of users to trademarks from social networks
Anotace:
Práce se zabývá sběrem dat o vztazích uživatelů k obchodním značkám ze sociálních sítí Facebook a Twitter. K přístupu k datům je využíváno aplikačních rozhraní těchto sítí. V teoretické části práce jsou rozebrány vlastnosti zkoumaných sítí z hlediska hledaných dat. V praktické části je vytvořen prototyp aplikace v jazyce Ruby umožňující sběr těchto dat ze sítě Facebook a jejich uložení do databáze …víceAbstract:
This thesis deals with the gathering of data related to user's relationships to trademarks from the social networks, Facebook and Twitter. The application interface of these networks were utilized for data access. In the theoretical part of this thesis, properties of these networks are analysed in relation to searched data. While in the practical part, a prototype was created to allow the collection …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lto04/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2012
- Vedoucí: Mgr. Michal Kolínek
- Oponent: RNDr. Jaroslav Škrabálek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitel v síti: povědomí uživatelů sociálních sítí o využívání jejich osobních údajů
Matěj Vokurka -
Strach z covidu-19 u uživatelů sociálních médií: Role pohlaví, sociálních médií jako zdroje informací, aktivity uživatelů, emocionální podpory a výskytu rozporuplných informací
Vendula Čermáková -
Hrozba sledování uživatelů na www prostřednictvím sociálních sítí
Barbora Dvořáková -
Typologie osobnosti a příspěvky uživatelů na sociálních sítích
Andrea Studená -
Využití influencer marketingu v kampani cílené na mladé uživatele sociálních sítí
Martina Urbanová -
Motivace uživatelů mladších třiceti let pro sdílení soukromých informací na sociálních sítích
Valentina Dusíková -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua