Adéla Čížková

Bachelor's thesis

Reklama pro 21. století

Advertising for the 21st century
Anotácia:
Práce se zabývá reklamou pro 21. století. Reklama patří mezi hlavní nástroje marketingového komunikačního mixu a během několika let došlo k jejímu výraznému vývoji, a to především v souvislosti s rozvojem internetu. Ten patří mezi přední reklamní kanál v 21. století. Práce v teoretické části představuje základní marketingové pojmy. V praktické části se zaměřuje na nové formy reklamy. Práce analyzuje …viac
Abstract:
The master thesis deals with an advertising for the 21st century. Advertising is one of the main tools of marketing communication mix and during a few years it has been significantly progressed, especially in the relation to the development of the Internet. It is one of the leading advertising channel in the 21 century. The work presents basic marketing concepts in the theoretical part. In the practical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
  • Vedúci: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
  • Oponent: Ing. Eliška Smotlachová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management