Aspekty pedagogické komunikace v předškolním zařízení – Eliška SENTENSKÁ
Eliška SENTENSKÁ
Diplomová práce
Aspekty pedagogické komunikace v předškolním zařízení
Aspects of pedagogical communication in preschool education
Anotace:
Ve své diplomové práci se věnuji tématu pedagogické komunikaci v předškolním zařízení. Celá práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám pojmem komunikace, pak také dále specifiky pedagogické komunikace a jejími účastníky, pravidly, obsahem atd. Charakterizovala jsem specifika dětí předškolního věku ve všech podstatných oblastech a popsala jsem profesi učitelky …víceAbstract:
In my thesis I deal with the selected aspects of communication among the teacher and the child during pre-school education. The thesis is divided into two parts theoretical and practical. The theoretical part focuses on the concept of communication and particular teaching communication and its participants, rules, content, etc. I characterized the specifics of pre-school children in all relevant areas …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2012
Zveřejnit od: 14. 12. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2013
- Vedoucí: Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SENTENSKÁ, Eliška. Aspekty pedagogické komunikace v předškolním zařízení. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.12.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 12. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Syndrom vyhoření učitelek v mateřských školách v závislosti na sociálním klimatu pedagogického sboru
Daniel Procházka -
Dítě v náhradní rodinné péči v interakci s učitelkou v mateřské škole
Jitka GOLÁŇOVÁ -
Využití drátků, korálků v mateřské škole pro rozvoj a zjišťování úrovní jemné motoriky u dětí v mateřské škole
Aneta NEKOLOVÁ -
Matka předškolního dítěte v roli učitelky v mateřské škole
Tereza BRUSNICKÁ -
Interakce mezi učitelkami a dětmi v reakci na nevhodné chování v mateřské škole
Barbora Hilschová -
Komunikace mezi učitelkami a dětmi v mateřské škole v průběhu spontánní hry
Monika Hlaváčová -
Dítě se sluchovým postižením - jeho komunikace a vztahy v mateřské škole a v rodině
Karolína ROČKOVÁ -
Využívání trestů v edukační práci s dětmi v mateřských školách
Barbora Janoštíková