Analýza malého e-shopu v oblasti služeb cestovního ruchu – Bc. Petr Soukup
Bc. Petr Soukup
Master's thesis
Analýza malého e-shopu v oblasti služeb cestovního ruchu
Analysis of a small e-shop in the area of tourism services
Abstract:
Cílem této diplomové práce je odpovědět na základní otázky týkající se elektronických transakcí na oficiálním e-shopu hlavního města Prahy www.eshop.prague.eu. Výsledky práce objasní, kdo jsou zákazníci analyzovaného e-shopu a tím pomohou k jeho budoucímu rozvoji. Dále jsou popisovány společné atributy nákupního chování a trendy v oblasti e-commerce. Přínosem práce je stanovení modelové metodiky analýzy …moreAbstract:
The aim of this Master´s dissertation is to answer the basic questions related to electronic transactions on the official e-shop of the City of Prague www.eshop.prague.eu. The results of the thesis will explain who the customers of the analyzed e-shop are and will thus help with its future development. Further described are common attributes of shopping behaviour and trends in e-commerce. The benefit …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/cnccq/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Petr Čech, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Monitorování protokolu FIX pro elektronické obchodování na burze
Jan Čech -
Elektronické obchodování a jeho význam
Karolína Šťastná -
Elektronické obchodování a podnikání
David Salon -
Elektronické obchodování v ČR
Aneta Putnová -
Elektronické obchodování B2C v České republice
Nela BAMBOUSKOVÁ -
Elektronické obchodování z pohledu nových pravidel zákona o dani z přidané hodnoty
Amálie Juračková -
Přeshraniční elektronické obchodování B2C
Jan REITMAIER -
Elektronické obchodování B2C v ČR
Edita HIRSCHAUOVÁ