Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century) – Bc. Michal Pribylinec
Bc. Michal Pribylinec
Master's thesis
Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)
Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)
Abstract:
The dissertation deals with branding its history and new challenges. Preliminary the thesis deals with importance of branding in 21st century. The paper continues with challenges of branding in 21st century while focusing primarily on brand identity, brand authenticity, brand value and innovative marketing strategies. Our main goal was to find out if companies focusing on their brand identity and brand …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d47rt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2016
- Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRIBYLINEC, Michal. \textit{Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/k9d993/. [citováno 2024-04-23]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Branding – Its History and New Challenges
Anhelina Luniova -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Impact of Instagram Influencers on Brand Reputation & Brand Loyalty
Gaurav Ashok Pandit -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
Tereza Nejezchlebová