Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century) – Bc. Michal Pribylinec
Bc. Michal Pribylinec
Diplomová práce
Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)
Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)
Abstract:
The dissertation deals with branding its history and new challenges. Preliminary the thesis deals with importance of branding in 21st century. The paper continues with challenges of branding in 21st century while focusing primarily on brand identity, brand authenticity, brand value and innovative marketing strategies. Our main goal was to find out if companies focusing on their brand identity and brand …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d47rt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRIBYLINEC, Michal. \textit{Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/k9d993/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Branding – Its History and New Challenges
Anhelina Luniova -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev