Bc. Michal Pribylinec

Diplomová práce

Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)

Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)
Abstract:
The dissertation deals with branding its history and new challenges. Preliminary the thesis deals with importance of branding in 21st century. The paper continues with challenges of branding in 21st century while focusing primarily on brand identity, brand authenticity, brand value and innovative marketing strategies. Our main goal was to find out if companies focusing on their brand identity and brand …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Mgr. Pavel Kotyza

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní