Analýza marketingové komunikace minipivovaru – Tomáš Navrátil
Tomáš Navrátil
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace minipivovaru
Marketing communication analysis of mini brewery
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje marketingovou komunikaci minipivovaru s cílem navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a jsou zde zpracovány poznatky o marketingu, konkurenci, marketingových analýzách a výzkumech, dále pak o pivovarnictví na území Česka. Druhá část je praktická obsahující představení …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on an analysis of marketing communication. The goal is to suggest better marketing communication options, The thesis is separated into two parts. The first being a theoretic part where is elaborated on facts about marketing, competition, marketing analysis, marketing research and beer industry in Czechia. The second part is practical. Here could be find an introduction of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Navrátil, Tomáš. Analýza marketingové komunikace minipivovaru. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice
Nikola Pálková -
Analýza marketingového řízení pivovaru Hasič
David Ťapťuch -
Analýza marketingového řízení vybraného minipivovaru
Michael Škorňa -
SWOT analýza vybraného minipivovaru
Dominika KONRÁDOVÁ -
Návrh vhodných doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti pro vybraný minipivovar
Kamila Kolajová -
Návrh online marketingové komunikace pro minipivovar
Adéla Zachová -
Analýza marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice
Nikola Pálková -
Analýza konkurenceschopnosti ve vybraném minipivovaru
Marie Pomajbíková