Tomáš Navrátil

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace minipivovaru

Marketing communication analysis of mini brewery
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje marketingovou komunikaci minipivovaru s cílem navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a jsou zde zpracovány poznatky o marketingu, konkurenci, marketingových analýzách a výzkumech, dále pak o pivovarnictví na území Česka. Druhá část je praktická obsahující představení …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on an analysis of marketing communication. The goal is to suggest better marketing communication options, The thesis is separated into two parts. The first being a theoretic part where is elaborated on facts about marketing, competition, marketing analysis, marketing research and beer industry in Czechia. The second part is practical. Here could be find an introduction of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2021

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Navrátil, Tomáš. Analýza marketingové komunikace minipivovaru. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics