Marketingová komunikace oděvní značky Girls Without Clothes – Dominika Kučinská
Dominika Kučinská
Bakalářská práce
Marketingová komunikace oděvní značky Girls Without Clothes
Marketing Communication of Clothing Brand Girls Without Clothes
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace oděvní značky Girls Without Clo-thes. Teoretická část vymezuje pojmy, které souvisí se značkou, tedy marketingový mix a komunikační mix. V praktické části se nachází analýza značky Girls Without Clothes a její-ho marketingového a komunikačního mixu. Následuje výzkum focus group a jeho vyhodnocení.Abstract:
This bachelor thesis deals with analysis of the communication of the clothing brand Girls Without Clothes. The theoretical part explains definiton of brand, marketing mix and communication mix. In the practical part there is an analysis of the brand Girls Without Clothes and its marketing and communication mix. This is followed by focus group re-search and its evaluation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kučinská, Dominika. Marketingová komunikace oděvní značky Girls Without Clothes. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes
Hanka Teplá -
Marketingová strategie a komunikační plán nově vznikající kavárny
Eva Macálková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Ruslan Grycik -
Marketingová strategie kavárny Maid Café
Michaela SKLENÁŘOVÁ -
Marketingová komunikace ve státním podniku Vojenské lesy a statky ČR
Renata Šágová -
Posouzení marketingového mixu oděvní značky Hang Out
Dominik Erhart -
Analýza marketingové strategie oděvní značky Uniqlo a návrh vstupu na český trh.
Ivan Akimov -
Návrh marketingové strategie pro novou oděvní značku
Markéta Křížová