Dominika Kučinská

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace oděvní značky Girls Without Clothes

Marketing Communication of Clothing Brand Girls Without Clothes
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace oděvní značky Girls Without Clo-thes. Teoretická část vymezuje pojmy, které souvisí se značkou, tedy marketingový mix a komunikační mix. V praktické části se nachází analýza značky Girls Without Clothes a její-ho marketingového a komunikačního mixu. Následuje výzkum focus group a jeho vyhodnocení.
Abstract:
This bachelor thesis deals with analysis of the communication of the clothing brand Girls Without Clothes. The theoretical part explains definiton of brand, marketing mix and communication mix. In the practical part there is an analysis of the brand Girls Without Clothes and its marketing and communication mix. This is followed by focus group re-search and its evaluation.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kučinská, Dominika. Marketingová komunikace oděvní značky Girls Without Clothes. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications