Umelecké dielo a identita jeho autora v médiách a reklame – Bc. Laura Mikušová
Bc. Laura Mikušová
Bakalářská práce
Umelecké dielo a identita jeho autora v médiách a reklame
Artwork and the Identity of its Artist in the Media and Advertisement
Abstract:
The text of this bachelor thesis deals with a particular topic of art and advertisement, two fields that are almost opposite to each other, on the other hand they are nowadays closer to each other than they ever were. This work examines the extent to which particular advertising campaigns and media reports using famous artworks in their works, follow the media identity and share the original ideas …víceAbstract:
Text bakalárskej práce sa zaoberá konkrétnou tematikou umenia a reklamy, dvoch takmer opozitných oblastí umenia, ktoré sú si však v súčasnosti bližšie, než tomu bolo kedykoľvek predtým. Práca skúma skutočnosť, do akej miery konkrétne reklamné kampane a mediálne správy využívajúce vo svojom obsahu umelecké diela nadväzujú na mediálnu identitu týchto nimi použitých umeleckých prác alebo ich autorov. …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/els69/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Helena Maňasová Hradská, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sdružená uměnovědná studia / Sdružená uměnovědná studia
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.