Bc. Zdeňka Kučerová

Master's thesis

Význam skupinových rozhovorů ve výzkumu trhu

The Significance of Focus Groups in Market Research
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o významu skupinových rozhovorů ve výzkumu trhu. Skupinové diskuse jsou uchopeny v kontextu kvalitativního marketingového výzkumu. V teoretické části se práce zabývá marketingovým výzkumem, rozdíly mezi kvantitativním a kvalitativním výzkumem, definuje specifika kvalitativního výzkumu a popisuje techniky sběru dat. Větší prostor je v práci věnován skupinovým diskusím jako …viac
Abstract:
The diploma work deals with the importance of group interviews in market research. Group discussions are made in the context of qualitative marketing research. The theoretical part deals with marketing research, the differences between quantitative and qualitative methodologies, defines the specifics of the research and describes data collection techniques. Larger space of this work is devoted to working …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2014
  • Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní