Komunikační bariéry mezi učitelem a žákem a jejich prevence/řešení – Sára GORYCZKOVÁ
Sára GORYCZKOVÁ
Bakalářská práce
Komunikační bariéry mezi učitelem a žákem a jejich prevence/řešení
Communication barriers between teacher and student and their prevention / solution
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikačními bariérami mezi učitelem a žákem a jejich prevencí/řešením. Teoretická část práce objasňuje pojmy dané problematiky, jako je komunikace, komunikační dovednosti a komunikační kompetence, organizační formy výuky a metody výuky rozvíjející komunikaci, dále objasňuje problematiku komunikačních bariér mezi učitelem a žákem. Empirická část práce se věnuje průzkumnému …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with communication barriers between teacher and student and their prevention/solution. The theoretical part defines the main terminology, such as communication, communication skills and communication competencies, organizational forms of teaching and teaching methods developing communication. Theoretical part also defines the issue of communication barriers between teacher …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dana Vicherková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GORYCZKOVÁ, Sára. Komunikační bariéry mezi učitelem a žákem a jejich prevence/řešení. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika - Český jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků 2. stupně základních škol v Olomouckém kraji
Zuzana CALÁBKOVÁ -
Vybrané metody a formy výuky matematiky používané v základních školách
Tereza Lišková -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikační dovednosti žáků 2. stupně ZŠ
Eva DRDOVÁ -
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ -
Organizační formy ve výuce anglického jazyka
Kateřina BÍLKOVÁ -
Odlišné metody a formy výuky v hodinách zeměpisu
Klára Hartychová -
Organizační formy výuky v hodinách občanské výchovy
Žaneta JINDROVÁ