Aktivizující prvky v matematice se zaměřením na práci s romskými žáky – Mgr. Veronika Popelková
Mgr. Veronika Popelková
Master's thesis
Aktivizující prvky v matematice se zaměřením na práci s romskými žáky
Activating elements in teaching mathematics with a focus on Romany pupils
Abstract:
Diplomová práce „Aktivizující prvky v matematice se zaměřením na práci s romskými žáky“ pojednává o možnostech aktivizace romských žáků v matematice. V teoretické části se zabývá faktory, které ovlivňují vzdělávání romského žáka. Mezi základní pojmy, o které se práce opírá, patří současný stav vzdělávání romských žáků na základních školách z hlediska zainteresovaných autorů a také Rámcového vzdělávacího …moreAbstract:
Diploma thesis „Activating elements in teaching mathematics with a focus on Romany pupils“ deals how the activation of Romany pupils in mathematics. The theoretical section looks at factors that affect the education of Romany pupils. The basic concepts on which the work is based, is the current state of education for Romany children at Primary schools in terms of interested authors and also the Framework …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/dcm8z/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2010
- Supervisor: RNDr. Milena Vaňurová, CSc.
- Reader: RNDr. Mgr. Drahomíra Holubová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Montessori matematické pomůcky v základní škole speciální
Renata Lacinová -
Vliv absolvování přípravného vzdělávání na úspěšnost žáka v počátečním vzdělávání na 1. stupni ZŠ v Karlovarském kraji u žáků sociálně znevýhodněných
Martina BEČKOVÁ -
Admission of Romany children to the first class of the basic school from their teachers point of view
Aneta Macíková