Ing. Jan Astl

Bakalářská práce

Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu)

Creation of Marketing Communication Campaign (Communication Mix)
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikační kampaně. První část je věnována charakteristice marketingových komunikací a jejím nástrojům. Zde poukazuji na jednotlivé části marketingového mixu. V druhé části je nástin marketingových komunikací fiktivní firmy Fikana. Zde se zmiňuji na koho, co se firma zaměřovala a zaměřuje v této době a jaké komunikační prostředky používala a používá …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing communications campaign. The first part is devoted to the characteristics of marketing communications and its tools. Here I point out different parts of the marketing mix. In the second part is an outline of a fictitious marketing communications firm Fikana. Here I is mention of who, what, the company concentrated focused at this time and what means of communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2011
  • Vedoucí: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní