Multismyslové vnímání jako faktor zapamatování reklamy – Bc. František Hladík
Bc. František Hladík
Master's thesis
Multismyslové vnímání jako faktor zapamatování reklamy
Multisensory Perception as a Factor in Memorizing Ads
Abstract:
Práce bude ověřovat předpoklad, že čím propagace působí na více smyslů současně (nejen zrak), tím se zvyšuje pravděpodobnost, že bude uložena do dlouhodobé paměti spotřebitele. Cílem práce bude zjistit, zda působení na více smyslů vede k zapamatování produktu či reklamy, což ovlivňuje nákupní rozhodovací proces spotřebitele. Výsledkem bude doporučení, zda a jaké smysly je vhodné do propagace ještě …moreAbstract:
The thesis will validate the hypothesis that the promotion has multiple senses simultaneously (both eyes), thereby increasing the probability, that it will be stored in long term memory consumers. The aim of the thesis will be to determine whether exposure to multiple senses leads to memorize or product advertising, which affects consumer buying decision process. This will result in a recommendation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bgwte/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Psychologie reklamy
Alice Jamečná -
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Zbyněk Růně -
Význam email marketingu pro prodej zákazníkům
Libor Procházka -
Přímý prodej D2D
David Švec -
Osobní prodej - efektivní nástroj prodeje
Julie Jílková -
Návrh doporučení pro zvýšení zájmu zákazníků o bezobalový prodej
Edita Špičková -
E-shopy v ČR zaměřené na prodej elektroniky z pohledu zákazníka
Martin Vaněček -
Přímý prodej potravin prostřednictvím farmářských trhů (případová studie)
Karolína Krpešová