Multismyslové vnímání jako faktor zapamatování reklamy – Bc. František Hladík
Bc. František Hladík
Diplomová práce
Multismyslové vnímání jako faktor zapamatování reklamy
Multisensory Perception as a Factor in Memorizing Ads
Anotace:
Práce bude ověřovat předpoklad, že čím propagace působí na více smyslů současně (nejen zrak), tím se zvyšuje pravděpodobnost, že bude uložena do dlouhodobé paměti spotřebitele. Cílem práce bude zjistit, zda působení na více smyslů vede k zapamatování produktu či reklamy, což ovlivňuje nákupní rozhodovací proces spotřebitele. Výsledkem bude doporučení, zda a jaké smysly je vhodné do propagace ještě …víceAbstract:
The thesis will validate the hypothesis that the promotion has multiple senses simultaneously (both eyes), thereby increasing the probability, that it will be stored in long term memory consumers. The aim of the thesis will be to determine whether exposure to multiple senses leads to memorize or product advertising, which affects consumer buying decision process. This will result in a recommendation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bgwte/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy
Alice Jamečná -
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Zbyněk Růně -
Význam email marketingu pro prodej zákazníkům
Libor Procházka -
Přímý prodej D2D
David Švec -
Osobní prodej - efektivní nástroj prodeje
Julie Jílková -
Návrh doporučení pro zvýšení zájmu zákazníků o bezobalový prodej
Edita Špičková -
E-shopy v ČR zaměřené na prodej elektroniky z pohledu zákazníka
Martin Vaněček -
Přímý prodej potravin prostřednictvím farmářských trhů (případová studie)
Karolína Krpešová