Michal SVOBODA

Bakalářská práce

Komunikace vybraných etických zásad na příkladu fy McDonald´s

Communications chosen ethical principles to the example of the firm of McDonald's
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá etikou ve vztahu k marketingu firem, konkrétně McDonald´s. Marketing korporací může velmi silně ovlivňovat společnost v mnoha rovinách. Proto veřejnost kladně vnímá etickou aktivitu firem a pozitivně hodnotí tyto činnosti. Etické a samoregulační kodexy by měly mířit nad legislativní rámec. Firmám chovajícím se společensky zodpovědně dávají zákazníci častěji přednost. V teoretické …více
Abstract:
The ethics and its relation to marketing activities of the companies, especially McDo-nalds´s company, is the core theme of this thesis. Marketing activities of various cor-porations can influence society in various levels. Society positively percie-ves corporeate social responsibility activities of companies. However, ethic and selfregulation codexes should aim beyond the legal frame. The compa-nies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 18722

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Svatava Navrátilová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SVOBODA, Michal. Komunikace vybraných etických zásad na příkladu fy McDonald´s. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma