Segmentace v sociálním marketingu: Aplikace na kampani proti nadměrné konzumaci alkoholu – Milena Strunová
Milena Strunová
Diplomová práce
Segmentace v sociálním marketingu: Aplikace na kampani proti nadměrné konzumaci alkoholu
Segmentation in social marketing: Application on campaign against alcohol excessive consumption
Anotace:
Cílem diplomové práce je provedení segmentace české populace využitelné v sociálním marketingu, konkrétně pro vytvoření sociálního programu s tématem zodpovědné konzumace alkoholu. Základem segmentace je přístup segmentované skupiny k alkoholu, přičemž vzniklé segmenty jsou dále profilovány dle jejich životního stylu. V teoretické části práce je nejprve vysvětleno, proč je důležité věnovat pozornost …víceAbstract:
The aim of the thesis is the segmentation of the Czech population which is serviceable in social marketing, specifically for creation of social program with the theme of responsible consumption of alcohol. It is based on a segmented group's approach to alcohol and furthermore the segments are profiled according to their lify style. First of all in the theoretical part of the thesis there is explained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34810
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2013
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: David Říha
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34810
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro