Identifikace cílových skupin zákazníků areálu Na Koupališti a následná komunikace s nimi – Petra Žáková
Petra Žáková
Bachelor's thesis
Identifikace cílových skupin zákazníků areálu Na Koupališti a následná komunikace s nimi
Identification of Target Customers of the Na Koupališti Compound and Proposal for Communication with the Customers
Abstract:
Cílem bakalářské práce je identifikace cílových skupin zákazníků sportovního areálu Na Koupališti v Sazovicích. Jednotlivé cílové segmenty budou vytvořeny na základě specifických měřítek a následně bude navržena komunikace s nimi. Teoretická část bude orientována na odborné informace, které jsou čerpány ze studia a také z odborné literatury. Praktická část bude obsahovat nejprve charakteristiku sportovního …moreAbstract:
The objective of the Bachelor thesis is to identify target groups of customers of a sport complex "Na Koupališti" in Sazovice. Individual target segments will be set on the basis of specific criterions and subsequently a form of communication with these segments will be suggested. The theoretical part of the paper will focus on expert information, which is gathered from my studies and professional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽÁKOVÁ, Petra. \textit{Identifikace cílových skupin zákazníků areálu Na Koupališti a následná komunikace s nimi}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/kaupjr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Žáková, Petra. Identifikace cílových skupin zákazníků areálu Na Koupališti a následná komunikace s nimi. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Vymezení pojmu cílová skupina senioři
Veronika Fořtová -
Vymezení pojmu cílová skupina senioři
Blanka Matějková -
Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků
Karolína Kaprová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Alice Hermanová -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Marketingová komunikace pro klub KSBM
Andrea Lokvencová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová