Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Trim s.r.o a návrh komunikace s nimi – Pavel JAVOŘÍK
Pavel JAVOŘÍK
Bachelor's thesis
Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Trim s.r.o a návrh komunikace s nimi
Identifying Customers of Company TRIM s. r. o. and Proposal for Communicating with them
Abstract:
Práce se zabývá identifikováním a rozčleněním jednotlivých cílových skupin zákazníků dle jejich významu pro firmu Trim s.r.o. Tyto cílové segmenty budou vytvořeny na základě specifických kritérií, jež umožňují přímou komunikaci s nimi. V teoretické části budou zpracovány poznatky ze studia a také četby odborné literatury, které umožní identifikování cílových skupin. V praktické části bude představena …moreAbstract:
This thesis is focused on identification and segment individual customers' target groups acording to their importance for company Trim s.r.o. These targetsegments will be create based on specific criteriathat allow direct communication with them. In the theoretical part of the findings will be processed from the study and fading literature that will enable identify target groups. In the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Accessible from:: 27. 4. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAVOŘÍK, Pavel. \textit{Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Trim s.r.o a návrh komunikace s nimi}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/kayfzh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JAVOŘÍK, Pavel. Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Trim s.r.o a návrh komunikace s nimi. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků
Karolína Kaprová -
Budování vztahu místních obyvatel ke Znojemskému historickému vinobraní
Lucie Radostová -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Petra Bendlová -
Dětská skupina jako nástroj slaďování rodinného a pracovního života
Eva Vojtová -
Analýza tuzemského trhu radiálních a diagonálních pneumatik od 25" pro kolovou těžební techniku (skupina EM/OTR)
Jakub Louda -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Lenka Wawrzaczová -
Marketingová komunikace dopravní společnosti
Jiří Brňák -
Digitální komunikace bank s vybraným segmentem zákazníků
Kristýna Vojtěchová