Věra KAMÍNKOVÁ
Master's thesis
Doporučená četba na 1. stupni základní školy
Recommended raeding in elementary school
Abstract:
Diplomová práce s názvem Doporučená četba na 1. stupni základní školy se zabývá problematikou čtenářství žáků druhých až pátých tříd. Prostřednictvím rozhovorů a dotazníkového šetření zjišťuje postoj žáků k četbě, motivaci žáků k četbě, nejoblíbenější žánry, preference výběru knih i konkrétní oblíbené knižní tituly. Práce odhaluje, jak žáci na prvním stupni vnímají význam četby a zda je žákům zadáván …moreAbstract:
The title of this thesis is Recommended reading in elementary school and it deals with problems concerning the children's reading in the range from second to fifth grade. By interviewing and questionnaire it surveys the attitude of children towards reading, their motivation to read, their most favorite literary genres, preferences in choosing books and it also surveys if children get a list of recommended …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2015
Accessible from:: 1. 4. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 7. 5. 2015
- Supervisor: doc. PhDr. Ivana Gejgušová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAMÍNKOVÁ, Věra. Doporučená četba na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Doporučená četba a literární výchova na základní škole
Jana KOCICHOVÁ -
Obraz mezní životní situace v prozaických dílech s vězeňskou tematikou: možnosti interpretace a využití vybraných textů v literární výchově
Zuzana JONÁKOVÁ -
Veřejné knihovny, četba a čtenářství v periodickém tisku po roce 1945
Silvie Bahnerová -
Dětské čtenářství a vhodný výběr zájmové četby na podporu čtenářství ve 1. - 3. ročníku
Šárka Robová -
Čtenářství a jeho význam na základní škole
Ivana HOULÍKOVÁ -
Čtenářství žáků 2. stupně ZŠ a MŠ Dělnická v Karviné v období pandemie COVID-19
Anna Foltisová -
Rodina jako rozhodující faktor čtenářství dětí
Lucie MATZNEROVÁ -
Zájmová četba na podporu rozvoje čtenářství u dětí mladšího školního věku (3. - 5. ročník základní školy).
Michaela Hrdličková